Office manager / VD-assistent
GarBo är Nordens ledande leverantör av byggrelaterade försäkringar och tjänster och erbjuder sedan över 30 år försäkringar, besiktningar och specialisttjänster för en tryggare byggprocess och minskad ekonomisk risk.
Nu söker vi en Office manager som är serviceinriktad och flexibel som snabbt hittar lösningar på de varierande behov och frågeställningar som uppstår på kontoret. Du säkerställer hög kvalitet i ditt arbete och siktar högt mot såväl gemensamma som individuellt uppsatta mål och vill vara hjärtat i vår verksamhet — den som får vardagen på kontoret att flyta, gästerna att känna sig välkomna och medarbetarna att trivas lite extra varje dag.
Du är ansiktet utåt i vår reception, den första som möter våra kunder med ett leende, och den som ser till att kontoret är en plats där människor vill vara. Du kommer att arbeta i en bred roll inom service och administration och även stötta internt med bokningar, möten, planering, beställningar och övrigt.
Arbetsuppgifter
- Bemanna receptionen och välkomna besökare med värme och professionalism
- Skapa en positiv kontorsupplevelse genom god service till både kunder och kollegor
- Planera, genomföra och ta initiativ till aktiviteter, kickoffer och event som vårdar och stärker GarBos kultur och varumärke.
- Ansvara för kontoret samt stötta med beställningar, logistik och mötesbokningar
- Driva initiativ som bidrar till trivsel, engagemang och gemenskap
Kvalifikationer
Du är en serviceinriktad doer som älskar att skapa ordning, energi och glädje. Du har en naturlig känsla för detaljer och förstår värdet av ett personligt bemötande – både internt och externt.
Vi tror att du:
- Har minst 1-3 års erfarenhet som office manager, assistent eller i liknande roll
- Är social, initiativrik och får saker att hända
- Har en fingertoppskänsla för värdskap och god stämning
- Trivs i en varierad roll med både struktur och kreativitet
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, samt god digital vana
Varför GarBo?
Hos vår kund får du en central roll i ett företag som värdesätter gemenskap, energi och utveckling. Du blir en del av ett engagerat bolag där idéer tas tillvara och där du verkligen kan göra skillnad för både människor och kultur. Vi tror på att det ska vara roligt och inspirerande att gå till jobbet och hoppas att du vill vara del av att göra det möjligt.
Mer om tjänsten:
- Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader där det finns goda möjligheter till förlängning eller anställning om båda parter önskar
- Tillsättning: start omgående
- Omfattning: Heltid, 37,5 timmes arbetsvecka
- Placering: Centralt i Stockholm, Norrlandsgatan 15
Rollen rapporterar direkt till VD på GarBo.
Bakgrundskontroll kommer att genomföras på slutkandidat inför uppdraget.
I den här rekryteringen har vi tagit hjälp av Andara. Vid frågor kontakta Andaras konsultchef på ellinore.pereira@andaragroup.se. Vi ser fram emot din ansökan senast den 31 januari, och att välkomna dig till ett växande företag med stora möjligheter för personlig och professionell utveckling!
Varmt välkommen med din ansökan!